Xat al bog de classe

Hola a tothom. Us pose un xat al bog perquè contacteu amb els companys de les classes encara que no tingeu el seu correu.:thumbsup:

Aquest és el primer missatge i l'he escrit jo perquè tampoc sabia com anava açò i volia comprovar-ho. És una cosa bastant senzilla. On està NAME poseu el vostre nom o ho deixeu com està. On posa MESSAGE escriviu el que voleu: apunts, llibres, una qüestió, etc. . No cal posar-hi correu o web però si voleu podeu. En teoria quan altre company ho llija, us contestarà ací o al vostre correu si el deixeu. Si algú vol saber sobre això de les emoticones, ho teniu al signe de + que hi ha baix a la dreta.

11 comentaris:

Anònim ha dit...

hola a tothom

Anònim ha dit...

Hola. Com va tot?. Eres de classe?

Anònim ha dit...

HOLA, ESTIC FENT PROVES

salrire ha dit...

Ah! molt bé. Mira les etiquetes que hi ha a la vora dreta i accediràs als diferents continguts. Està molt bé que hages provat a escriure alguna cosa. Ànim

Anònim ha dit...

Hola!!!!per aci estic donant un passeig a vore si m´aclare, jejejejej, ja vorem com quede.deuuuu

Anònim ha dit...

Hola,estic provant com va.He anat a comprovar los articles de consumer y estan molt ve redactats.Este ordinador no porta la acentuació con tal, per aixo moltes paraules no porten el acent. Anim

salrire ha dit...

Hola a tothom, m'alegra veure-vos per ací. Feu-hi un tomb que açò és casa vostra i ja em comenteu alguna cosa. Visiteu sobretot les etiquetes perquè us portaran als temes dels diferents missatges. Fins ara:)

Josepa ha dit...

He intentat fer exercicis de l'enllaç amb la Universitat d'Alacant i no sé si hi ha que imprimir-los o com es poden fer,perque no he pogut fer-los.Hi ha algún truc?

salrire ha dit...

Només has de descarregar-los i imprimir-los. Si ho prefereixes pots mirar-los a l'ordinador i fer els exercicis en paper. Com vulgues

Anònim ha dit...

Gracies Salvador! He passat el mitjà!!! Estic molt contenta per què tenía dubtes... Em van ajudar molt les teues classes al clinic!
Una abraçada. Amparo Gisbert

salrire ha dit...

Hola, Amparo.
Me n'alegre molt. Això vol dir que has treballat ben dur i que t'han eixit bé les coses. Ara toca descansar a l'estiu i fruir de l'èxit.
Records i salut.

Publica un comentari a l'entrada

 

blogger templates | Make Money Online